piątek, 19 kwietnia 2013

Imię dla dziecka czyli radiowy debiut Iksia ;)

W takich miłych okolicznościach M. postanowił porozmawiać ze mną o imieniu dla Maleństwa, roboczo Iksiem zwanego.



Ja opowiedziałam jaki mam kłopot z Franiem (pisałam o tym tu), M. dlaczego nie zgadza się na Igora. Zaproponował Ignacego - podoba się nam obojgu ale łamie tradycję nadawania imienia po ulubionych wokalistch.
Potem słuchaliśmy Zappy (zaczęłam się nawet trochę łamać). Padł jeszcze Zygmunt, Kazimierz i Krzysztof. Z tych, to może jeszcze to ostatnie ewentualnie ale bez szału. W końcu niczego nie ustaliliśmy.
Gościem Makaka we wczorajszym MakakArtcie był Daniel Kozakiewicz (znajomy M. z młodości, światu znany z "Siedmiu życzeń" ;)). Pan Daniel opowiadał o swoim projekcie: amatorskich zawodach w sportach teatralnych. Zapowiada się intrygująco:


M. przy tej okazji wysłał maila przedstawiając problem z wyborem imienia (bez powoływania się na znajomość z gościem). Chwilę przede północą temat został poruszony na antenie.
Na Antyradiowym facebooku padły następujące propozycje:

:D :D :D
Makakowi i słuchaczom bardzo dziękujemy za pomoc. Podobno jak będzie dużo lajków stacji na fejse to może mu podwyżkę dadzą;). Więc kto może niech lajkuje Antyradio.

Chłopcy poza fiksacja rowerową mają jeszcze dwie: piłkę i pianino. O przywiązaniu Bzyka do rowerka i ostatnich sukcesach rowerowych Bestii pisałam wczoraj. Natomiast z piłkami nie chcą się ostatnio rozstawać nawet przy jedzeniu.



3 komentarze: